Monday 4 March 2013

Ini Semua Poyo !!!

Ea, hai, hai.. ingat aku lg tak ni?? hah, jangan cakap korang dah lupa k.. aku debik-debik karang.. hehehe... acah je lah.. giler kau aku nak debik anak orang?? ade karang kene report polis atas tuduhan membelasah anak orang secara berjemaah.. haha..

Well,, hah!! ce tengok last entry aku tu bila.. tegok lah!! tengok lah!! hahaha,, suara tu sila guna suara gedik + miang semua ada k.. huhu.... ohhh mannn,, almost 1 bulan lebih aku x dapat update blog ni kan??? tengok tu, dah mcm sarung tikus dah blog aku ni.. errr,, yeeeee aku tau blog aku mmg mcm sarang tikus malah lg teruk dr sarang haiwan a.k.a binatang yg ada kt dunia ni.. cehhh,, drama pulak malam-malam ni..

Ok, apa aq melalut banyak sangat ni?? panjang betul mukadimah aku kan?? klu buat karangan ni mesti boleh dpt markah cemerlang utk bhg pendahuluan SAHAJA lahh.... heheheh.. ok, straight to the point k.. aku dah keje taw... taw.. taw... seronok nya dah keje after 3 months aq tanam anggur, tp 1 hasilnya pon x de.. kecewa aku.. huhu.. hah!! nak tau x aku keje kat ne?? huhuhu.. kat mana lagi.......... 

Hah,, aku keje kat sini lah... kat A&W jusco.. jusco mana x boleh bgtau lah kan.. sila lah carik sendiri.. hehehehe.. mcm lah ada orang nak carik kan?? perasan gila babeng dokk... ok lah.. keje enjoy... aku baru start hari ni.. aku jd cashier lah... huhuhu,, takot siakkk.. klu short, mati aku kau tau?? em,, biasalah.. adat kerja... janganlah short banyak-banyak k..

huarggghhhhh, ngantoknya.. asyik menguap jew dah ni.. okeai,, gud nite peeps.. take care.. miss u.. dah, jom tido berjemaah.. nt ada masa kita ketemuan lagi okeaii.. hehe




No comments:

Post a Comment