Wednesday 6 March 2013

Wow,, Ohsemmmm

Assalamualaikum peeps.. hello, hello.. huhuhu,, senangnya dalam hati, klu dapat boipren dua.. seperti dunia,, hai ana yg punya.. lalalalala..

Pehh, lagu tak boleh blah ok.. haha.. gatainya lahai aku ni.. ahah, nak tau x knp aku nyanyi lagu tu.. siap ubah-ubah lirik lg.. huh, mestilah bersebab kan.. nak tau x, kt tempat kerja aku tu ada membe kerja aku tu YA ALLAH, handsomenya.... muka dah mcm cina seyh.. baik giler.. solat jaga.. sejuk mata memandang.. tu blm tgk dy senyum lg tu.. fuhh, cair lah siakk..

Tgk gaya, tgk cara. mcm tak ada awek je,, tp x tau lah klu ada kan.. hehe.. dy sekolah berjiran je gn aku.. huwm,, x de rezeki nk satu sekolah.. hehe.. rumah dy pon dekat-dekat area umah aku jew.. pehhh, jodoh lah seyh.. haha, berangan lebih ok.. cukup-cukup lah, yg 1 tu pon x terjaga. ada hati nk lebih dr 1.. haha

Em,, aku pon x tau lah nk ckp mcm mana. tp yang best dy sgt baik. dy yg ajar aku cara-cara how to be a cashier.. dy lg banyak ajar aku dr ajar membe aku sampai membe aku si Linda tu berbulu gan aku tau uolsss.. huhu, senangnya dlm hati ni. bahagia.. bila aku first time ambik order customer, dy diri sebelah aku and jd back up aq.. bisik-bisik kat aku ayat-ayat yg nak ckp kt customer.. bahagia nya. tp tgn gigil giler r nak punch order customer. 

Tp bila turn Linda nk layan customer dia buat bodoh je.. aku yg terkial-kial bisik kat linda.. haha..kelakar lah.. huwm,, bahagia nya hati ni.. dy selalu caring pasal aku. dgn staf lain x pon mcm tu.. klu aku busy buat kerja dy selalu tanya, "Yaya okey?".. sambil tersenyum manis.. aku jawab okey jelah kan.. kerja bukan berat sangat pon.. and lagi satu, manager kitorang ni mmg baik hati lah, suka gandingkan kitorang klu nk buat kerja. klu dy kene buat kerja cleaning, aku pon kne buat cleaning, klu aku back up cashier, dy pon back up cashier.. mcm, wow !!! syokk nya. 

Tp simpan jelah perasaan tu.. memandangkan aku pun ada buah hati.. lagipun tu semua mainan perasaan. normal la tu. he deserve to get the best woman, bukan yg mcm aku.. senget.. haha.. hah? nak tau nama dy?? emmm,, err. ok ok lah, aku bgtau nama dy, MUHD IZZ.. bin x boleh cakap lah.. t kantoi.. huhuhu

ok peeps,, bye.. ngantok. mau tidur.. esok kerja.. 

No comments:

Post a Comment