Wednesday 2 January 2013

Back to School

Sekolah
Giler comel students nie... wakakakaka

Aku nak menangis lah siakkk baca tajuk entry aku tu.. semua budak-budak sekolah sibuk nak g sekolah.. bangun pagi-pagi buta mana yang sekolah belah pagi tu.. mana yg belah petang mesti sedang terbongkang lg kan?? haha.. sewel.. aku sekarang ni bangun pagi-pagi buta cuma sebab 1 kewajipan.. nak solat subuh.. ok tu jew,, sarapan kew,, apa kew. lantak situ.. tapi biasa aq x sarapan.. aq terus brunch.. haha,, korang tau x brunch tu?? alaaaaa,, x kan x tau.. xpe lah.. sini aku habak maiiii.. brunch tu maksudnya BReakfast + lUNCH = BRUNCH... hahahha,, ayat matematik yang hancus ok..

ok,, ni nak citer pasal adik aku yg baru nak masuk form 1.. darah gemuruh apa ntah masuk dlam badan dy.. takut sangat.. mcm lah masuk form 1 nie berdosa giler sampai kene hukum pancung.. lawak seyh adik aku nie.. takot sangat x de kawan lah,, itu yg nak difirkan.. kau tunggu nanti.. sekolah menengah lah zaman paling menyeronokkan.. fuhhh,, syokkk maaaaa.... kau x tau mcm mana hidup kt sekolah menengah.. kan kawan-kawan??

gua rindu beb zaman sekolah gua.. seronok habis.. bukan seronok jew malah beronok-ronok.. and teronok-teronok.. huhuhu.. anyway,, selamat kembali ke sekolah pada students sekolah semua.. belajar rajin-rajin okeyh.. jgn menyesal di kemudian hari.. *adik aku azam nak belajar sungguh-sungguh lps dapat result yg 'cemerlang' dlm UPSR hari*


No comments:

Post a Comment