Tuesday 1 January 2013

Happy New Year and Happy Birthday

hello semua.. hai guys.. arghhhh,, syoknya tido malam td. mcm mana tido korang?? syok x?? mst lah syok kannnn.. mimpi indah x?? aku pon x tau lah apa aku mimpi mlm td.. x ingat.. buat pe nak ingat mimpi yang mcm dlm cite hantu  jew kan?? horror bebbb..

ea,, kejap.. tengok fon lg sekali.. hah!!!! dah 01.01.2013?? ohh ya Allah.. dah 2013 kew?? laaa,, menyesal aku tido mlm td.. kan da datang ke masa depan.. ea,, aku mimpi ke nie?? ke aku pinjam mesin doraemon nie?? ohhh,, tidak.. aku berada di alam realiti.. x de doraemon-doraemon segala nie.. hahaha..

New Year

ok lah,, aku wish happy new year semua kt korang lah yeee.. stiap kali taon baru mstilah kene ada azam baru kan?? soooooo,, apa azam korang taon nie??? ce citer,, ce citer.. aku nak tau jugakkkkk... *merengek gedik*

ok lah.. nak tau azam aku x?? hah,, azam aku taon nie nak kahwin.. hahahaha *tampar laju-laju*
alaaaa,, apa salahnya nak pasang azam tu.. huhuhu,, syok apa.. waaaa,, baru aku teringat hari nie birthday aku yg keeeeeeeeeeee LAPAN BELAS.. oh my godddddd !!!!!!!!!! aku dah tua, aku dah tua.. *menjerit macam kene rasuk*

Kek Aq

tak nak,, tak nak.. aku nk kembali pada tahun 2012.. tp aku x nak ambik SPM.. hahaha,, aku rasa mcm aku dah boleh buat jugak SPM hari tu.. in sha Allah.. hehehe,, berlagak letewww... hoo yeahhh,, dah 18 nie dah boleh kanhwin lah kan?? cehh,, mkn pon mak bapak tanggong lg ada hati nak kahwin.. haha,, baju pon mesin basuhkan,, ada hati nak kahwin.. haha

xpe,, xpe.. aku nak keje dulu.. ni keje terpaksa aku tanggohkan dulu sbb nak habiskan lesen dulu. huhu.. caya lah.. aku dah ambik lesen.. jakun tahap dewa nie.. haha,, ea dah lah.. aku nak mandi lah.. sarapn pon x lagi.. bgn2 pagi jew terus on blog.. isyhhh,, dah lah bgn lambat.. apa punya anak dara lah nie.. jangan meniru aksi aku okeyhhh uolss.. ok,, bubye.. *korang bau kambing x??*

No comments:

Post a Comment