Monday 21 January 2013

Demo,, Demo..

hello readers semua.. emm, lama jugak kan aku x update blog ni.. emm,,nk buat macam mana.. selsema teruk.. x boleh nak bangun lah.. sob,sob.. tp terpaksa jugak gagahkan diri ni bangun buat kerja-kerja rumah..

haishhh,, ok.. hari selasa lepas aku dpt mesej dr sorang junior aku yang suruh aku turun training silat..katanya ada training demo untuk budak Jepun.. alohaiii,, malasnya aku nk join.. bukan malas apa, malas nk jalan kaki tunggu bus.. huh, jauh jugak kot perjalanan dr rumah nk ke bustop.. hmmm.. tp it sokeyh lah.. aku turun jugak lah sbb komitmen yg tinggi terhadap silat ni..

dah training 4 hari dr hari rabu hinggalah ke hari sabtu.sepanjang 4 hari tu, da meninggalkan kesan yg kuat pada tubuh badan skuad demo.. wuwuwuuuu... *paham x apa aku cakap??*
alaaa,, biasalah kan silat.. mesti lah ada sakit-sakit badan semua.. tapi x de hal lah.. benda kecik je tu..dah biasa.. haha..

emmm,, aku ni ada jd hero utk patahkan serangan-serangan musuh.. tp dlm demo ni x de lah seteruk mcm training.. ok?? demo nie santai sikit.. cuma penat sikit sbb kene laju.. ye r,, nk tunjuk kt budak Jepun kan......  ok,, lagi aku ada join 4 serang 1- penyerang ketiga and umum bersenjata- penyerang pertama.. haha,, aku kaki nk belasah orang je.. huhu.. badan memang sakit lah, and dua-dua lutot and siku aku lebam + luka.. sedih nya.. sobsob.. sebab badan aku nie comey cgt so semua org nk hempap aku.. waaa,, korang semua berat lah dikk.. blh terseliuh pinggang akak.. haha..

ok,, yg lg satu aku join tu kan,kan,kan umum bersenjata.. jd penyerang pertama ni susah sikit sbb aku kene alert gn penyerang pertama lelaki, Anas.. terpaksa lah main-main mata sikit dgn si BABY PENGUIN tu..  haha,, ok aku geram sikit ngan si Anas tu, bukan geram sikit tp banyak.. mana x nya.. bila jumpa aku ada je nk gaduh, nak tegur-tegur salah aku.. tau lah rindu aku nk lepak gn dy tiap kali perhimpunan.. haha..

tadi sebelum demo pon ada je.. ahaha,, lama dah x gurau-gurau gn anas.. maklumlah da x sekolah kan.. tu yang rindu.. ni nasib ada silat.. boleh jugak jumpa.. huhu.. and Alhamdulillah, td demo budak jepun semua berjalan ngan lancar.. tp biasa lah, kesilapan kecil tetap berlaku.. bnda normal.. huhu.. budak jepun tengok suka amat, tiap kali part nk jatuh-jatuh mst bersorak.. x tau perasaan kitorang mcm mana td. dgn sakit-sakit badan.. apa pon,, best sangat td.. dapat jumpa cikgu-cikgu.. tp balik kene naik bus awam.. mampuih,, penat jalan kaki panas-panas..

No comments:

Post a Comment