Friday 25 January 2013

Congrate !!

well, how are you guys?? isn't fine?? i hope so.. hahaha,, speaking omputih seyh aku.. kompem ayat aku tu salah.. hahaha,, klu UMI a.k.a my English teacher masa form 5 dulu, kompem kene pangkah-pangkah ni.. hahaha.. nak buat mcm mana, aku weak sikit BI ni.. maklumlah, abah jawa, ibu melayu.. haha,, sikit-sikit aku boleh lah.. klu nak ckp omputih boleh je sbb dlm kelas aku dulu most of the students are chineese and indian.. so,, they speak in english quite well.. nak borak-borak or tanya something pon biasa kitorang guna BI.. tp mcm aku kadang-kadang berterabur lah. nasib ada budak-budak india laki yg sudi buat correction utk aku.. hehe,, thanks a lot guys...

bi
this is not my English teacher.. ni panggil ABI.. bukan UMI.. haha
Apahal mukaddimah aku hari ni panjang sangat.. argghhhh !! ni semua sbb aku g cakap omputih tu lah.. kan dah melalut.. em,, semalam aku boring giler.. malam-malam buta siap aku buat filem hindustan.. sape tahan klu kene tuduh tnp bukti.. mcm nk cili-cili je..then, ada lah tiba-tiba mamat mana ntah mesej aku. *cehh, padahal aku kenal*
dy tanya aku le ada mesej dy ke hari tu.. emm,, jawapan aku apa ea? haha,, mesti lah ada.. saje bosan hari tu, bg mesej hye, sekali awek dy lah balas.. haha,, semalam ntah pape cite je kitorang borak.. sekali, sekali, sekali dy cakap, "Eh, jgn lupa datang majlis kahwin abang t".. bapak tenuk, terkejut siakk gua.. hah,, bagus lah.. beliau pon mmg patut kahwin.. *cemburu pulak rasa*

haha,, x sangka. dah 2 taun x de pape hubungan tp we can still be friend.. hmm,, rindu nya moments tu.. even x lama kitorang bersama.. only for one day ok.. ONE DAY !!! haha,, ni semua sbb cemburu x tentu pasal mamat ni.. hisyhh, x pe.. yg penting kami still boleh kawan.. haha,, kelakar.. aku sanggup tidur setengah jam je padahal pg tu aku sekolah dgn subjek yg tough on that day semata-mata nak mesej gn dy.. padahal aku x de kedit.. huhu,, dy sanggup bg aq kedit.. *ada udang sebalik mee kottt*

arghhh !! syuh, syuh!! dear moments, pergi main jauh-jauh.. well,, abang.. cepat-cepat sikit bg kad kahwin, da kebulur nasi minyak abg ni.. haha.. but make sure, atul datang jauh-jauh dr JB ke perak must bentang red carpet time atul datang, kompang and eskot-eskot yang handsome-handsome.. haha.. demand siakk.. aku ke dy yg jd pengantin ni?? ahh, lantak.. *mcm lah aku dapat pergi*
ambik lagu tu, untuk abang.. i wish, ur marriage will last longer till jannah.. In Shaa Allah,, cepat-cepat sikit timang cucu lepas kahwin t.. bhahahaha...


No comments:

Post a Comment